Sunny tuesday

Moshi Moshi!

Här sitter ja o dricker kaffe, simon ligger fortfarande o sover, stackarn han somna runt sex i morse eller nått tror ja. ja slockna i går iaf efter vi sätt the davinice code, eller hur det stavas.

funderar på att dra till norrpan ihelgen, vill dra ut, Emma? Lise e du hemma i norrk då? hmm får se om ja hittar lite folk online på msn, har slut på pengar i mobilen:( suck kan inte ladda på heller, så duktig e ja:P haha
Tack o lov för min Telia:P ringer ju gratis till mor me den:P eller alla som har telia.

Nae om man ska ta o hitta på något, orkar liksom inte sitta framför datorn hela dagen...
Vet att ja ska iaf se nya avsnittet av GG.

aja vi hörs väl sen.

Chu

Kommentarer
Postat av: yrla

du vet att jag också har telia ;D

2010-03-16 @ 15:12:44
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Emma

JA! Som sagt, ta en nykterkväll (?) skönt med bil.. dansa loss i höga skor och bara ha superkul :D.



Sv: ja, du har rätt ^^ du känner mig x) hahaha! Saknar dig vännen!

2010-03-16 @ 22:13:34
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0