Uttråkad, ganska kul, prova du me:P

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Rescue me :S

2. Kommer du komma långt i livet?
Too Little Too Late :O

3. Hur ser dina vänner dig? 
Hanging on :P

4. Kommer du gifta dig? 
Beautifully Broken :O:S

5. Vad är ditt livs themesong? 
Beautiful Dirty Rich XD

6. Vad e din livshistoria?
Cant let you go

7. Hur är skolan för dig? 
I dont need to know :P

8. Hur kan du komma framåt i livet? 
When u wish up on a star :P

9. Hur kommer imorgon vara? 
Hangover in hell

10. Vad är det bästa med dina vänner? 
Wepons ;P haha lol

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
We got the party :D

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Spotlight XD

13. Hur är det med ditt liv?
Good life ;P

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
The day has come,  haha den passa ju perfekt

15. Hur ser världen på dig?
If i were a painting

16. Kommer du ha ett lyckigt liv?

Boys Boys Boys


17. Vad tycker dina vänner om dig? 
Shy girl , haha hmm stämmer den?

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
I kissed a girl :P lul Love girls;)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Another love

20. Hur kan jag göra mig själv glad? 
Sex and the city theme :P haha

21. Kommer jag nånsin ha barn?

Two cups of coffee, (betyder det ja?)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? 
Hips dont lie ;P

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Army of metal

24. Vad är några tips till mig?

Let me go :O

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
Walking on water

26. Vad är min danssång?
Welcome to the sixties


Kommentarer
Postat av: 난너고 넌너니까

넌 스웨덴애거던, 그러니 스웨덴을 사랑해라.. 왜 딴나라의 문화를 엿보냐? 제대로 알지도 못하면서. 난 너같은 사람만 보면 구역질이나. 하나님이 널 스웨덴사람으로 만들어주셨으면 감사히 그렇게 살아. 왜 우리나라에 대해 막.. 하아.. 기분 완전 따운.. ㅅㅂ

2010-03-25 @ 21:17:15
Postat av: Lise

haha, femman!!



sv: jarå! :D:D lugnt att jag gör! kommer ta tusentals egopix, haha



난너고 넌너니까: Bara för att du är uppvuxen i Sydkorea. Vi tänker precis tvärtom här i Sverige. För mig så är Sverige deprimerande, fast inte så deprimerande så att jag blir må illamående bara för att någon annan från ett annat land gillar det. Det var bara barnsligt sagt av dig.

Och sist: Google Translate är din bästa vän! :D

2010-03-26 @ 14:51:25
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Lise

sv: dom är påväg! :D

2010-03-28 @ 16:19:43
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Lise

varför godkänner du aldrig mina kommentarer? ._ .



och sluta tjata. x] dom är uppe nu!

2010-03-28 @ 17:59:56
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0