Datakörkort? woot?

Moshi Moshi!

Då var man hemma igen då, sitter o lyssnar på musik kpop ofc. <3 Big bangs senaste den ja la upp några inlägg ner.

Har varit på föreläsning idag och haft datakurs, ska ta ett datakörkort, för er som inte vet vad det är, haha. nae skoja bara, visste inte heller vad det var förens ja kolla upp det ida, men får lära sig kanska djupt om datorer, det visar att man e en liten data nörd i think. ska bli kul att försöka me det iaf, gjorde första testet idag o fick 79% rätt vilket betyder godkänt, nice ja kan mkt om "allmänt it" haha man ska tydligen ha mellan 90-100% för att göra själva provet så ska plugga nu iveckan och förhoppningsvis kunna det tills nästa måndag. man får väl hoppas iaf.

Föreläsningen var dock super tråkig, lite intressant här o var men hon pladdra på för mkt om bla bla bla inget.. det för föresten om att jobba/studera utomlands, fast hon snacka mest om europa bara, hade varit mer intresserad om asien, min dröm e att få komma till tokyo. mihihi ska lära mej japanska har ja bestämt mej för, vill börja kurs för det. ska snacka me hon på projektet o fråga om en brochyr ja hitta på skolan ja hade datakursen på. hihi.

Hmm, vad ska ja mer säga. Fattar inte varför alla blir sura på mej hela tiden. men men jag har mina älsklingar i norrköping och mina två pojkar. hmm tror ja passar bättre med fler killkompisar en tjejer. men ja vet inte.

Aja nu ska ja läsa lite bloggar o bläddra lite i egg magazine.
Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG är INTE sur på dig <3 :D

2010-05-18 @ 11:54:59
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0