En tur på stan!

Moshi Moshi!

idag har ja varit i norrköping, stack dit me 13.00 tåget, mormor kom o möte upp mej, vi åkte upp till stan o kolla runt lite. måste säga att ja älskar min mormor, det enda ja ville ha var nya ögondroppar men fick två vita t-shirts från cubus, ett svart linne me tryck från gina, ögondropparna ofc och en toning till mitt hemska hår.
så imorgon ska ja fixa me mitt hår. yay äntligen får ja lite liv i det.

Var även o hälsa på hos mor ida, drack kaffe o prata på om allt o alla dummisar som finns. suck. orkar inte me bråk o folk som bara hoppar på en, fan finns fler personer en bara ja som kan göra ett val. aja. skit samma. taskiga människor finns det.

Satt även o plugga lite, till det här datakörkortet. hihi ska försöka ta upp pluggandet lite nu känner ja. funderar på att börja plugga i jkpg tydligen kände simons farfar nån rektor på någon imba skola, hihi det lät bra. känns som en bra framtid kan komma om vi flyttar ner dit, tror simons farfar även kan hjälpa han me jobb, det enda som saknas nu då e en lägenhet. fast kommer sakna denna lägenheten. älskar badrummet här.

aja nu sitter ja o drömmer mej bort igen. hehe ska ta o leka lite me min bebis. vi hörs.

Chu Chu<3 snyggingar. löve ya!

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

ni kan ju inte bo i jönköping :o där regnar det ju bara xD

2010-05-23 @ 12:52:26
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0