HEADLINE!!!!!!!!!

Moshi Moshi!

Här sitter jag och dricker kaffe och är ny duschad, gott me en liten kaffe slurk så här på kvällen när solen e påväg ner. Sitter o kollar lite bloggar o skit. Önskar mej nu en Egg prenumeration. Nån generös som vill ge mej? plx?
Jaja ska kolla runt lite till, imorgon ska man upp tidigt och på onsdag em blir det att dra iväg till norrköping, fast ja känner inte att ja vill :S usch känner inte att ja vill nånting just nu men men, ett stort grattis till min kusse som fyllde år igår. Borde väl försöka träffa mina kära kusiner. dock e ena utomlands o jobbar o har kul. TA MED MEJ!

Aja känner mej väldigt få ordig ida, så detta får väl duga helt enkelt.

Hörs, Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0