OMFG :O:O:O:O:O:O

Moshi Moshi!

Såg precis säsongs finalen av gossip girl. buhu sitter här och halv gråter och e chockad. värsta finalen ju.
G is back, undra om det e sanning hon tala denna gång i såna fall stackars Dan.
stackars B oxå om inte Chuck överlever, :(  LittleJ lämnar serien, hon kommer inte vara med i början av säsong fyra, om hon har lämnat helt vet ja inte men början är hon inte med på grund av sin tour me bandet.
Gaaah, det var så mkt drama, ny födda barn, otrohet, sex, tårar och glädje, ja dööööör.
Känns som det måste bli ett awsome säsong 4. åhhh läängtar.


Förövrig så har denna dagen varit väldigt varm o seg, imorgon blire norrköping.
hoppas att allt kommer ordna sig är så trött på vissa männsikor som bara hoppar på en fast man inte gjort något, dålig stil asså. men men livet är aldrig lätt när man växer upp, det börjar lätt blir svårt. suck. aja nu ska ja ta o göra nått vettigt.

Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0