Siste maj redan

Moshi Moshi!

Omg det e redan siste maj, sommaren e liksom här ungefär, (typ) känner att ja borde skriva av mej lite, kanske blir detta e super långt inlägg för ja skriver mkt ir så blir det litet fjutt inlägg. haha who knows?

Iaf, Ida försov ja mej, bra jobbat med två timmar. kom försent till projekte palla...haha:P möte me Sara, babbla på om framtiden där osv. sen skulle ja på datalektion dock skippa ja den delvis på grund av piss humör och att ja mådde blä. skönt att få komma hem igen.

Men imorgon blire dit igen o då blire fotokurs och träning i think? dock skippar ja nog helst träningen men men kanske iaf ska kolla in gymmet får se hur ja mår i morgon. Har även fixat min cykel ida, älskade cykel så nu kan ja cykla. omg im so happy. hihi var tvungen att prov cykla till ica. hihi har saknat min cykel.

Sen så hamna ja och simon framför datorn. prata lite och prata lite mer:P vi har sagt upp våran lägenhet så omg tre månader lämnar vi katrineholm för flytt mot Jönköping. dock har vi inte hittat lägenhet än men vi har ordnat på annat vis om vi inte skulle hitta nått på dessa tre månader, plus att simon kanske kan få jobb när vi flyttar ner. hoppas på det bästa här.

Har även fotat lite ida o busat me Kira, här kommer lite pics:

Lite bilder ja ritat, (klicka för större)





Lite bilder från när ja o Kira busa:

Kanske ska nämna att han älskar leka me tops, ja kastar en, han fångar den o kommer tbx me den till mej, det e så ja får dessa roliga bilder (klicka för större)




Det e så man tröttar ut denna lilla panter ungen :P


Avslutar med en video på kira o mej:


Hoppas det går att kolla på den.

Chu Chu. Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Sandra N Elmér

Varför ska ni flytta till Jönköping? Då är Norrköping bättre.. Saknar dig gumman. Kram <3

2010-06-01 @ 14:14:35
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0