Youuu and I<3<3

Moshi Moshi!

Sitter o sjungar you and i för mej själv. love that song, specielt när bommie o taeyang sjunger den tillsammans. sååååå fint.
Annars så vakna ja tidigt ida, den dagen ja kan sova länge så vaknar ja tidigt. haha varför blir det alltid så. hmm aja kan ju ha lite me en liten skitunge som gillar att hoppa o bråka med en på morgonen.

inte lätt att ha en liten panter kisse hemma. haha.

Men o andra sidan får ja tillbaka de timmar ja annars missar för ja sover. känner mej lite bättre ida en vad ja gjort de senaste dagarna. igår var ja på föreläsning och lyssna på en från djurens rätt. det är så himla intressant, har prenumerat på deras nyhetesbrev i dryga två år snart. blev mycket frågor o många diskussioner mkt roligt.
kul att höra hur andra tycker och vad som kan göras och även ändra andras och min egen uppfattning me förstårs om saker. dock känner ja att ja inte kommer kunna äta kyckling på ett litet tag.
suck ska inte kolla på dom där filmerna mår dåligt av dom och så kan ja inte äta sen. det positiva är väl att ja iaf reagerar på filmerna. usch kan fortfarande se benen ligga där o dom hänger dom. bläääää.

Sen efter det gick ja hem, mådde inget bra, prata lite me sara först, usch orkar inte få folk o fatta sånt dom inte behöver veta men jaja  sa väl lite mer en ja borde sagt men kände mej näst intill tvungen me tanke på att ja var väldigt nere i går. men ida e ja på bättre humör, sen hjälper musiken me. och så prata ja mkt me simon igår. haha vi somna efter vi käkat lunch igår, hihi så mysigt att tilloch med kira somna.

Ida blire att försöka ta sig upp till öb, måste fixa cykel slang o lite som e billigt där. ser ut att bli bra väder med så en promenad blir skönt. men nu ska ja åter gå till min musik o mitt skrivande:P

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0