2010-11-22

Moshi Moshi!

Sitter och degar framför datorn som vanligt, har stickat, eller försökt och sticka kira en liten tomteluva:P haha söt blev den iaf, även på. fast kira vill inte ha den på:( mean kitty
aja kul att göra något vettigare en glo på en dataskärm iaf:P
får se om jag hittar på något annat att sticka kira;P han har ju nu mössa, halsduk och tofflor:P mihih, är jag lätt uttråkad eller vad:P

hmm nu ska jag nog sticka vidare och kicka lite på sabrina. chu chu<3.

Kira i halsduk och tofflor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0