2010-11-26

Moshi Moshi!

Känner mig allmänt seg, Kira fick för sig att jag inte skulle sova så mycket inatt så han har hållt mig vaken halva natten:S funderar på att ta lite kaffe, varit duktigt och inte tagit nått kaffe dom senaste dagarna:P
haha. hmm idag måste jag städa lite, måste dammsuga även om det är super tråkigt, men allergin smyger sig fram nu och då måste det dammsugas annars blir det svårt att andas.

Nah ska nog gå och göra mig lite kaffe (eller te kanske hmmm) och sen läsa nya Egg och Ranzuki:D chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0