2bilder

Moshi Moshi!

Sitter här och gäspar igen. Blir så trött när det är mörkt ute. blir ju kolsvart redan vid fyra. illa.
hmm imorgon är det 1 advent, på tisdag fyller mormor år. skulle vilja åka till norrköping, fira mormor, träffa emma och alla. saknar mina tjejkompisar. känner ju för sjutton bara killar här.

hmm om man kanske skulle ta sig lite te, bli varm och sen kolla på blades of glory när den börjar, haha kommer ihåg första gången jag såg den, har för mig det var hos hanna, jag o thilda as garva till den tror jag:P haha mitt minne är inte det bästa men men, har haft så många filmkvällar med brudarna att jag inte kan komma ihåg allt precis:P

Nah om man ska göra lite te och fundera över vad jag ska göra med mitt hår:P vi hörs. chuchu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0