en stund senare

Moshi Moshi!

Precis kollat klart på Hells Kitchen, tycker det är bra, käka godis och dricka iste till:D haha och simon nördar WoW mycket sällskap där. Kira springer och leker med sin nya boll som nu är lite halvt sönder biten, ibland tror jag han är en hund^^ haha han har nästan bitit sönder simons skor:P Eller så kanske han inte får tillräckligt med mat. haha men det tror jag, min lilla tjockis:D<3

Hmm CSI på tv nu redan sett avsnittet, känner att jag har en dåligt dag idag, ont i magen, limmet på min ståltråd bakom tänderna har lossnat så känns jätte skumt i munnen, liksom en lös tråd som man känner med tungan hela tiden. Blir ringa tandläkaren imorgon och antingen fixa nytt lim eller ta bort skiten.
Lite snea tänder vad gör det? kanske gör mycket inte vet jag, har ju redan en sne tand inte för jag tror att dom skulle flytta sig mer nu efter alla år som gått sen jag hade tandställning^^

Men men ska väl dra mig till sängs och hoppas på en bättre dag imorgon, har bara känt mig allmänt depp och ensam idag:( ingen o prata med förutom Kira typ. inte för att han verkar lyssna men han ger en mycket sällskap, får inte ens gå på toa ifred för han.:P haha

Nah ska läsa lite blogs så får vi se om jag lägger mig eller om jag sitter kvar här ett tag till. chu chu<3

I miss my long hair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0