fire

Moshi Moshi!

Känns som in hals har eld i munnen, suck råka krydda köttet lite för mycket:P haha men simon gilla det så man ska la vara nöjd. om han kunde överraska med levande ljus och god mat, vad glad jag skulle bli. synd bara att han inte är någon bra kock:(

Harry Potter är på tv, tvåan, funderar på om man kanske skulle sätta sig o kolla lite, alla verkar ju logga ut från msn nu så och kira ser ut att vilja mysa lite.
Hihi har även plockat fram julgranen, den står i hörnet o klädd för att kira ska vänja sig vid den tills det är dags att klä den:P haha simon har inte märkt den en.

Just det kanske slänger upp min nya juldesign i morgon, är ju trots allt förste advent så varför inte liksom? blir ju kanska lagom tidpunkt. men nu ska jag mysa lite med kira och sticka lite:P hörs sen. chuchu<3

snart är det jul<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0