gay

ibland känns allt bara fel. hmm...
Sitter och funderar inför mötet på fredag. är meningen att ja ska komma fram till något jag vill jobba/praktisera inom. Jag har ingen aning:S
just nu känns allt bara hemskt och fel.

Ville vara hemma hos mormor nu och gratta henne nu när hon fyller men så blev det inte på grund av tågen. dumma misstag jag gör jämt, varför tog jag inte bara bussen istället? :( suck

Just nu sitter jag här ensam och pratar med en halv sovande katt. roligt,. mjo bättre en att prata med en vägg. men men hoppas på en bättre dag i morgon en vad jag har haft idag.
Vart är mina vänner när jag vill prata med dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0