gife long hair


Suzu


Kanako


Sitter o läser lite japanska blogs, gillar kanaokchans och suzu. romihi uppdaterar aldrig men det funkar den med^^
älskar kanakos hår, så himla fint, jag vill också ha långt och fint hår. hihi kom och tänka på en kommentar emma sa en gång till mig: "ditt hår är ju så mycket fräschar en mitt" eller något liknande. haha kul var det iaf.. hoppas vi kan ses någon dag babe.

Nu ska jag se om jag kan hitta något vettigt att se på tv för börjar tröttna att sitta vid datorn, kanske sätter mig och målar lite. får se. cya. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0