hmm

Moshi Moshi!

Sitter vid min dator nu, simon fixa så internet funkar på min istället för hans. suck jäkla tele2 o bara strula.
aja simon får ringa och fixa det där imorgon, jag kan iaf sitta vid datorn nu.

idag har jag iaf varit på af, möte tror jag var där i över en timme, blev långt möte. sen svängde jag förbi vårdcentralen så ska till läkaren imorgon klockan 10, blir gå upp tidigt.

efter det kom jag hem, kände mig allmänt sur och depp, tog fram o gitarren, satt och spela lite med den, härligt, saknar mitt keyboard får ta med den nästa gång jag har varit hemma i norrk med bil^^

Denna dag har iaf varit helt upp och ner känns det som, brände mig förut med när jag laga mat. suck.
största delen av dagen spenderades själv med gitarren och en kisse som ligger o halv sover. hoppas på en något bättre dag i morgon men vem vet, kanske inte blir så.

Massa snö är det ute med, kallt 2 minus. inte jätte kallt men endå kallt och massa snö, årets första snöboll är iaf kastad. hade varit mysigt o gått promend med någon i snön men ingen som hade tid för lilla mig.

aja nu ska jag lägga mig o kolla på csi och sen drömma mig bort till något bättre. hörs imorgon. chu chu<3

i need to learn how to smile in pics^^ random pics btw


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Hachisan,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderaratt du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-11-10 @ 15:33:21
Postat av: Emma

Hahahhaa, grattis Jonna! Tele2 kollar din blogg ;)

2010-11-12 @ 12:56:47
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0