Kaffe o egg

Moshi Moshi!

Sitter och dricker kaffe  kollar igenom senaste egg som äntligen kommit:D fick hem den igår orkade bara inte kolla igår kväll. har popsister och stylishnail och bläddra igenom med så det ska jag göra, förhoppningsvis får man lite insperation till att måla om naglarna, halloween är ju i stort sätt över så rycker halloween inspererade naglarna.

sitter o lyssnar på all koreansk musik jag hitta igår  på spotify, hehe det gjorde mig glad, spendera även dagen igår till att kolla på de senaste 2ne1tv avsnitten jag inte hunnit kolla på:D haha så himla bra älska minjis kommentar till GD:P haha..

Men nu blire lite mer kaffe och kolla i popsister. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0