Monday morning

Moshi Moshi!

Lite seg morgon, orkade inte gå upp imorse när jag vakna så legat i sängen halva morgonen, så gick upp för drygt en timme sen och hamna här. Dricker kaffe, nördar msn, musik och kira:P har pratat med mormor med. vet inte om hon är bättre men hon ska till läkaren sen skulle hon ringa mig.

Men jag måste ner till af sen, usch har ingen lust att gå ut men måste, måste förbi ica med. börjar få slut på kattmat till min lilla kisse. men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen in i duschen. hörs. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0