Morgon eller fm

Moshi Moshi!

Segt vakna första gången idag av kira som ville leka klockan sju så upp och leka lite med honom, sen fick jag somna om runt åtta någon gång tror jag, vakna sen vid elva av en kisse ligger o sparkar mig i sömnen:P haha min lilla mupp kisse. har lekt med honom igen men tror han gick och la sig igen.

Det är iaf skönt att jag inte ska någonstans idag så man kan lägga sig igen efter Kira väckt en så tidigt på morgonen, men nu är jag uppe och ska stanna uppe:P haha kan ju inte sova bort hela dagen. simon ska åka om en stund, han ska hålla i en datakurs för äldre borta hos hans farmor och farfar.
Lite kul för han så där, han gillar ju datorer:P om bara jag kunde hitta något att göra med. kanske skulle få en ny praktikplats snart, hon från af snacka om någon stick affärer här i mullsjö så får la se vad som händer, ska ju på möte där 3 dec så bara vänta o se.

Nu ska jag läsa ifatt lite bloggar, älskar att se 56 olästa inlägg varje morgon, suck vad alla ska uppdatera mycket på morgonen:P haha men men skriver sen ska ta en bild på kira med i sin lilla juloutfit.P hihi chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0