-sen morgon

Moshi Moshi!

Suck måste lära mig gå upp tidigt på morgon, kanske lära mig somna tidigt också, somna mellan fyra och fem i morse:P haha låg och kolla på charmed på tv:P haha illa av mig jag vet:) kan ju inte låta bli haha sen låg simon och snarka lite:) haha

Men är vaken nu, får fixa till mitt dygn och sluta dricka massa socker på kvällen, hmm sluta med läsk igen då och köra på mineralvatten, är ju inte så svårt:P
Vakna i alla fall upp förut av en kira som slickar på kinden:) haha puss glad kisse.

Ska se till att vakna upp nu och sen bär det av in till jönköping, ;P önskar att jag hade min bankomat kod för jag har fått pengar men kan inte använda kortet för min kod är spärrad:s hur lyckad är jag? haha jag lyckas med allt, även det omöjliga. men nu ska jag ringa mor min och prata lite så hörs vi senare.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0