A bit later

Moshi Moshi!

Då var man hemma igen, har varit på möte hos arbetsförmedlingen, ska dit på onsdag igen, får mest troligen byta praktikplats på grund av min allergi så blir att leta ny plats att vara på.
Ska fixa sånt i morgon, så blir åka in till jönköping imorgon, funderar på att ta mig till norrköping i helg men får kanske vänta tills nästa eftersom emma tänkte sticka till stockholm, skit ungen.

Men hmm vad ska man hitta på resterande utav dagen då? Simon sitter bara o nördar WoW, suck största anledningen till varför jag spelar. går ju inte dra honom därifrån. geesh. nae nu ska jag lyssna på kpop och se om nya simpson avsnittet kommit. hörs sen. Chu Chu<3

gammal bild från när Emma och jag var och tog modell foton:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0