Am i no longer in your heart?

Moshi Moshi!

Har inte orkat skriva förens nu, har ont i magen så borde snart fixa något att äta, har lite ont i armen med, vet inte varför borde väl inte ha ont men men får hoppas det går över, ben värken är på väg över iaf:D skönt det. Sitter iaf nu och lyssnar på musik och är allmänt trött, Simon bestämde sig ju för att komma hem halv fyra i morse, yay så somna väl runt sex och gick upp halv tolv. kul kul not:S är jätte trött så ska väl dra upp till ica och köpa något att äta och energidryck, pallar inte mer kaffe.

Hmm lekte lite med min cam förut. för att ha lite nya bilder att lägga upp, måste fixa en ny kamera men det får nog vänta tills efter jul när rean och sånt kommer, får klara mig med min fjuttiga mobil eller hoppas på tur:P

Usch syns ju hur trött jag är. nae nu ska jag tvinga med simon till ica, hörs om en stund.
Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0