Apa

Moshi Moshi!

Vakna för en liten stund sen, har kaffe som väntar på mig i köket.:P
Just nu sitter jag lyssnar på musik och msn=P
Har läst igenom lite bloggar, var överdriver mycket bara för 2ne1 släppt it hurts:P

Älskar denna låten så himla fin, apa, apa, apa (8) love it<3

Men känner mig lite lost i huvudet, vilket jag alltid blir när man ska flytta klockan, tycker bara det är larvigt, fattar inte varför man gör det!?! men men är gjort iaf så klockan är nu halv 13 medans i går hade klockan varit halv 14. :S aja har fått en timme iaf:P

Nah nu blire hämta kaffe o se om jag kan fixa min dator utan simons hjälp:P tjingeling.
Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0