First

Moshi Moshi!

Är relativt nyvaken, så sitter här med mitt kaffe, simon är hemma idag, han mådde visst inget bra imorse, han får se till att hålla sig inne idag helt enkelt så han inte blir sjuk.
Vad har jag för planer idag? hmm bortsätt från gå upp till ica och leta hårfärg^^ så vet jag inte, är trött på att se min pissränna, suck vet bara inte vad jag ska köpa för färg, kommer inte ihåg vilken jag köpte sist:s haha lyckat undra om jag spara kartongen^^ hah får leta i badrummet sen. ska försöka diska och fixa lite idag med.

Oh just det hitta 4 Minutes nya mv:


Mycket bra, gillar den. Gillar deras nya stilar på Sohyun och Jiyoon (jag stava säkert fel men aja) liky likey. kommer spela denna låten mycket idag säkert. Måste fixa minneskort till min mobil så jag kan få plats med alla låtar jag vill kunna lyssna på^^

Nae nu blir det dricka en till kopp kaffe och sen slänga in sig i duschen. Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0