I love you more and more

Moshi Moshi!

Sitter och funderar som vanligt:P haha nah men vad man ska hitta på iveckan om man kan ta sig hem till norrköping och hälsa på alla där eller om man ska göra något annat. måste till Af imorgon, usch hoppas bara min förkylning eller vad det är släpper snart. Hoppas jag får mitt brev från läkarn imorgon med.

Simon börjar sin praktik imorgon, på någon skola som jag inte kommer ihåg vad den heter. tror inte jag skulle passa att jobba med barn så:S eller jag kan ju ha fel men men.
Nu ska jag ringa mor och sen fixa lite med bloggen. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0