No way, I can’t recognize You’re not mine anymore

Moshi Moshi!

Sitter och lyssnar på musik, nördar msn och funderar på vad man ska göra, jag orkar inte diska och mitt finger gör ont, undra om det beror på att jag råka knäcka det igår:O hoppas det går över iaf.
Simon kommer väl hem snart, ska ringa mormor med och säga att jag ska dra hem till norrköping sen. hon ligger la och sover middag nu som vanligt.

Nah orkar inte blogga mer nu ska se om det finns något kallt och gott att dricka hörs sen.chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0