Norrköping Babe

Moshi Moshi

Kom in till norrköping halv ett idag, mormor möte upp mig vid tåget:D skönt att få träffa mormor igen. blev åka hem till mormor och äta lunch, jummy. sen hjälpte jag emma lite som brevbärare, haha kommer aldrig mer våga åka postenbil igen:P haha eller hmm kanske;) bara emma slutar försöka köra över gamlingar^^

Haha sen gick jag hem till mor min, försökte fixa internet, mogge försökte hjälpa till också men det löste sig så kan sitta vid min dator :D glad sen smsa Emma och då blev det dags att dra hem till henne och träffa Robban och Emma. mys, blev kaffe, snack, tacos, prat, kolla senaste big bang theory avsnittet. haha så jävla klockren serie:D<3.
Sen skjutsa vi ner Robban till bussen, han skulle hem till stockholm. efter det blev det dra till maxi, pladdra sen träffa Micke.

Vi tre åkte iaf hem till Emma, snacka, käka mer godis och snacks, fan emma du får mig alltid äta massor när jag är med dig:P haha. men iaf snacka, spela gitarr, sjung, improvisera. bara umgås och njuta. riktigt trevligt må jag säga<3 haft en riktigt bra dag.

Kommer bli en ännu bättre imorgon eller hur emma? :D då blir det även utgång. <3<3

Nu ska jag nörda msn och lyssna på musik sen sova. så hörs vi imorgon. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0