nya tider

Moshi Moshi!

Vilken dag, vakna runt två, gjorde sig i ordning och sen iväg.

Först åkte vi( ja, simon o saml) till deras farmor och farfar för fika, sen blev det middag på en china resturang. mm very jummy:D var jätte gott, det var vi simons pappa, låsas mamma o lillasyster.
sen gick vi tillbaka hem till deras farmor o farfar, spelade spel, prata och hade väldigt trevligt:D

Sen blev klockan mycket och vi skjutsa hem samuel, satt och gosa lite med hans kisse Pachi med, så söt katt men lite elak en, fick massa rivmärken, eller massa o massa men tre iaf:P

Pachi, lånar bilden från samls facebook:P hoppas det inte gör något:P

haha fick pachi lite för intresserad för deras akvarium tror jag:P haha men så söt kisse.
Zelda, deras hund blev väldigt glad när vi kom vilket sluta med hundkiss på byxorna, mindre mysigt men sånt överlever man:P haha glada små djur iaf:D

Sen åkte vi alla fall hem, är trött och seg nu, sitter och kollar lite halvt på project runway finalen men jag ser nog klart det imorgon, funderar på att lägga mig i sängen och kolla på något på tv. hmm får se.
men men skriver mer imorgon ir nått:P

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0