Original

Moshi Moshi!

Usch vad jag är trött, sovit riktigt dåligt i natt. Vakna flera gånger imorse med utav Kira springer och leker, öppnar garderoberna, springer in i dörren, och sedan står och jamar i sängen vid kudden. Den katten vet hur man får uppmärksamhet:P lite jobbigt är det vissa morgonar, fast hmm Min andra katt Ester väcker en ju klockan fem sex varje morgon, kira väntar iaf tills framåt nio tio. haha:D mina små sötisar:


Kirachan<3

Ester<3

Mina två änglar:D önskar mig en tredje i julklapp;) hihi älskar mina små katter, eller små och små Ester är väl nu 9 eller 10 år har jag för mig och Kira blir 2 år i dec. Det roliga är bara att Kira är större en Ester:P

Hmm idag måste jag ringa min bank, försöka hinna bort till af bara min huvudvärk går över, får ta en värktablett, kom på jag inte gjort det än, ska ju göra det för min inflammerade muskel med.
hmm jag lyckas alltid med konstiga saker. men men skriver mer sen.
Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0