seeg

Moshi Moshi!

Seg, nyser hela tiden, snorig, lyckligtvis känns halsen bättre idag än vad den gjorde i går men det kan ju ändras under natten, skulle inte bli förvånad om jag vaknar imorgon och inte kan prata. Brukar ju bli så för eller senare när jag blir förkyld:S aja.

Har suttit och kollat på senaste project runway och Gossip Girl, GG är så spännande. slutar alltid spännande med. börjar dock få ont i huvudet igen:( hatar att vara sjuk.:'( ska gå o ta en panodil och hoppas att det går över. 

Hörs sen eller något:P chu<3

Posa i badrummet när emma duschar är något mycket vanligt:P haha

Kommentarer
Postat av: Emma

PORR!

2010-10-26 @ 23:14:45
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0