Yay fredag

Moshi Moshi!

Då var det äntligen fredag och jag ska om två timmar bege mej på tåget mot nässjö och sen där byta för att komma till norrköping, yay åk tur på nästan tre timmar:S nackdelen med att bo långt bort. aja får köpa några tidningar och sånt så man kan fördriva tiden. ska bli skönt att få komma hem till norrköping igen och träffa alla. kommer sakna mina pojkar, får väl gosa me Ester nu när Kira är här hemma. Och simon får väl leka med Emil när jag är borta härifrån^^ haha

Nah nu ska jag dricka upp mitt kaffe, slänga in mig i duschen och sen packa ner det sista så jag är klar i tid.
Hörs senare. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0