Cause im so bad bad but im so good good

Moshi Moshi!

Här sitter jag lite halvt uttråkad och lyssnar på orange caramel som omväxling, även lite Brown Eyed girls kommer i mellan åt^^, haha
Inte vet jag vad jag ska skriva idag heller, av någon anledning är det helt tomt i huvudet idag.
Jag är sur och trött över att mitt ben gör ont, jag börjar känna mig mer och mer förkyld plus gladaste veckan någonsin (ironi) suck, varför kan man inte vara kille ibland?

Men ja, imorgon ska jag försöka åka och kolla in, den kanske började praktiken, blir på en ridskola / bondgård tror jag med café och grejer, får kolla in det imorgon, hoppas att det är bra så man får något vettigt att göra om dagarna medans jag väntar på svar från dom jag har skickat cv till. jag hoppas på svar från skobutiken. I love Shoes.

Nah nu orkar jag inte skriva mer. vi hörs snyggingar. Chu<3

Bjuder på en bild på sexy Hyuna från 4 Minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0