Geesh

Moshi Moshi!

Ska väl passa på att uppdatera medans internet funkar. börjar tröttna på detta när det lägger av, går i gång och lägger av hela tiden. grr suck hatar sånt. aja.
Idag blir det iaf lite party me pojkarna. trevligt.
ska snart slänga in mig i duschen har precis tittat färdigt på 2ne1tv:D haha älskar det:P alltid lika kul att kolla på det. hmm försöker få insperation till hur jag ska måla mina naglar...har någon en ide, lämna en kommentar. i need help. har bläddrat igenom lite japanska nageltidningar men känner mig fortfarande ganska lost. aja vi märker vad det bli. nu ska jag in i duschen och göra mig i ordning. hörs sen om internet funkar fortfarande:P

Chu Chu<3


Jag vill också ha en massa rosor<3 någon som vill ge mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0