Good morning darlings:D

Moshi Moshi!

Sitter här lite halv seg och förkyld. Somna väl runt fyra, fem igår på morgonen, gick upp runt åtta och gick in i duschen. Har nu hunnit plocka undan lite, dricka kaffe med Jocke och och lekt med Kira.
Fick upp simon för ungefär en halv timme sen så nu sitter Jocke och Simon och leker med hans dator:P hah data nördar^^,

Idag blir det slappa och dammsuga med mera, sånt där som är så tråkigt att göra men jag känner om jag blir förkyld nu så är det lika bra att ha det gjort. lite stolt över mig själv som kom upp så tidigt idag:P haha brukar ju ligga och sova tills typ nu eller senare. jag är duktig flicka.:P

Hmm vad mer, ska se om jag hittar något att äta på, magen kurrar på mig och jag vill sluta nysa.
Vi hörs sen! Chu Chu<3


Oh älskar bommies hårfärg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0