Good morning

Moshi Moshi!


Jag är jätte trött, fråga mig inte varför kom upp för drygt en timme sen. Har sovit riktigt dåligt i natt, min röst kommer och går, låter som jag vet inte vad. Benet gör fortfarande lite ont så ska väl ringa och fixa tid. usch jag hatar att gå till läkare:S örk.
Tror min bok har kommit i alla fall så ska gå och hämta ut den sen, måste köpa hem lite grönsaker till maten vi ska äta idag.

Kira springer och busar, han har bråkat med mig halva natten och tidigt i morse. jag fattar inte hur han orkar, eller jo han sover hela dagen och sen bråkar när vi inte orkar. han är en elak liten kisse ibland. but i love him soooo much<3<3

Nah nu ska jag dricka mitt kaffe, göra mig i ordning och ringa efter en tid till vårdcentralen.
Hörs sen. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0