It’s not where you take things from – it’s where you taket them to.

Moshi Moshi!

Som vanligt sitter jag seg framför datorn, är lite sur på mig för jag gick upp lite senare en jag tänkt mig men men är endå en glad tjej :D
Har iaf spenderat en del av morgonen med en kira och min bok som är halv färdig. haha har inte läst så mycket de senaste dagarna. imorgon drar även min praktik igång, är väl lite nervös men mer orolig för hur jag ska ta mig dit, jag håller en tumme att Emil hinner hem tills jag måste åka. Blir lite jobbigt annars så ska fixa med det sen.

Men nu ska jag läsa lite bloggar och se om det finns några roliga ute på msn:D hörs sen. chu chu<3

Bjuder på en bild jag fick i min mail idag. jag älskar såna här bilder.:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0