Miuw Miuw

Moshi Moshi!

Seeg dag idag, vakna lite senare en vad jag borde ha gjort, måste vrida tillbaka min dygns rytm igen.
Har iaf städat lite, busat me kira, duschat och lagat mat. fick till och med i mig lite frukost imorse.
Tror inte jag ätit frukost sen jag var hemma hos mormor sist, vilket är oj allt för länge sen.
Men försöker i alla fall börja äta ordentligt igen.

Var ute med cykeln igår kväll på en liten rund tur, såg ett mysigt cafe som man måste testa på någon dag, får försöka släppa med mig simon om ingen annan glad människa vill följa med:P
Vad mer gjorde jag igår, hmm var sur och ledsen ett tag igår därav min rundtur på kvällen^^ clear my thoughts liksom. Satt och rita lite igår med men blev inte så jätte nöjd, måste köpa nytt ritblock med, har bara två papper kvar nu:S Kolla även lite på oc igår, har börjat på första säsongen igen. Det känns lite som Gossip Girl så nu vet jag vad jag ska kolla på till GG börjar sända igen.

Satt och smsa igår med, alltid kul <3 ;)
Hmm nu är jag slut på ideér  så ska kolla igenom lite bloggar.
Vi hörs. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0