Moshi Moshi

Det är söndag, vilket är en seg dag, gick upp runt tolv och sega omkring lite med kira, teckna lite, gick inte så jätte bra men whatever och har stirrat på 2ne1s mvs typ halva dagen^^, haha
Just nu har jag beställt hem Ellos katalogen, alltid kul att bläddra i, kolla på alla snygga höst och vinter kläder. och alla skor självklart:D har redan hittat ett bar snygga skor där som jag skulle vilja ha^^ haha men jag tror jag prioritera en jacka först och främst. min kappa är inte tillräckligt varm, den gröna är stor och bara jag orkar inte, min svarta liten tjock sak som bara är snygg att ha när man har mjukis brallor till. så jag vill ha denna jag dreglat efter:

Önskar den till simons och min 2 års dag:D den 6 oktober.^^, vad fort tiden har gått.

Idag blir det i alla fall en slapp dag, ska ta det lugnt, måste dock städa lite och försöka lägga mig i ett bad, brukar hjälpa när jag har ont. ska gå till vårdcentralen och kolla upp det börjar bli lite orolig. Men nu ska jag vara social på msn och bläddra igenom nya Ranzuki. Chu Chu<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0