No playboy no no

Moshi Moshi!

Nu sitter jag framför datorn igen, efter ha ätit, städat, busat lite med kira och en snabb promenad till och från ica;P Sitter och lyssnar på big bang lollipop 2, your my lollipop girl, lolli lolli girl:P haha

Igår var Emil här, simon, emil och jag satt och drack öl hade trevligt. Såna kvällar märker jag hur mycket jag saknar min brudar i norrköping<3 men ska försöka ta mig dit någon helg då jag vet att man kan festa loss lite:D

nu ska jag kolla på kbs:P cya!
Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0