Now all i wanna do is make you rock

Jag fann deras live preformance, dom är awesome helt enkelt. älskar kläderna, är helt galet kär i minzys hår, svart med lila slingor. älskar danserna. Jag tycker det var en jäkla bra comeback på deras del. dom har blivit så mycket bättre en förra året, även om dom låtarna fortfarande spelas massor i min mobil:D i Loved it anyway.
Här är deras live preformance:


Jag kan inte säga vilken som är min favorit älskar alla låtar, älskar dansen i Clap your Hands, älskar mvn till Go Away ryser varje gång jag ser den, Älskar stilen i Cant Nobody. dom får mig vilja ställa mig upp och dansa. Jag älskar texten och musiken i alla låtar. Älskar även dom låtarna dom inte promotar, Im Busy, Love is Ouch, It Hurt och Cant Nobody english version, alla är awesome. Dessa kommer spelas för fullt nu. Hoppas ni också gillar dom. Här kommer lite bilder innan dom gick upp på scen:

Bommie, CL, Dara o Minzy

Sandara<3(Dara)

Bom Park<3 (Bommie)

CL o Dara<3

Minzy<3, seriöst ge mig hennes hår. (droool)

Lets Play 2ne1<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0