Seeg fredag

Moshi Moshi!

Vilken seg fredag detta har varit, jag saknar att ha till gång till internet så jag kan uppdatera normalt ibloggen. men men detta får duga så länge. har varit ute på promenad idag och gått runt lite över allt här i mullsjö. finns inte direkt så mycket att se så har planerat in en heldag på måndag i jönköping och på tisdag ska kira till veterinären för sin vaccenation. Ska bli skönt att få det gjort, då vet jag att han mår bra.

Sitter iaf just nu hemma hos emil som inte är hemma^^ haha simon sitter o nördar WoW, jag personligen börjar tröttna lite smått tror jag. men men kanske börjar spela normalt sen när vi får internet och jag en bättre dator, för den jag har nu suger och jag har lust att kasta ut den genom fönstret.

Det är föresten väldigt kallt ute, kännar att hösten börjar komma, dags att ta fram dom mysiga halsdukarna nu kanske. Måste ta och hitta min höst kappa med, tror mormor har gömt den för mig igen. hmm får ringa henne imorgon. Är så trött och seg idag, sovit dåligt gjorde jag inatt med och vakna runt 20 gånger eller något, suck gillar inte när jag sover dåligt:( är nog därför jag är så trött. men men nu ska jag ta och göra annat.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0