Seg söndag

Moshi Moshi!

känner mig allmänt seg och deppig idag, kanske beror på vädret som skiftar mellan fin sol och spöregn.
Men men, morgonen spenderades med kira o köket som snodde min muffins. haha han tog den i munnen och sprang och gömde sig långt under bordet:P haha.
Trött och seg är jag, har både huvudvärk och benvärk. ska försöka fixa det imorgon. orkar inte må så här längre, mitt humör iaf inte att leka med kan jag säga. sry för er som kanske märkt det:P

aja, är ny duschad och hungrig så ska ta och fixa lite käk, åt typ inget igår för jag mådde så illa.
men idag blir det fisk och potatis, nyttig mat. ska försöka skicka iväg simon till affären eller kanske gå med, beror på benet. men vi hörs sen. Chu<3

I want to read this one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0