Some good news

Moshi Moshi!

Kom nyss hem, har fått goda nyheter, börjar praktisera den 28 september. Ser väldigt mycket ifram emot det. ska bli så kul att få vara med alla djur:D djur galen som jag är:D
Har även skaffat biblotekskort idag och lånat hem 3 böcker om japan:P alltid kul att lära sig nya saker.
Har varit på ungdomsmottagningen och fixa lite där. det vill man ju inte ta upp ibloggen;p haha

Nu blir det hänga framför msn ett tag, kolla lite oc och sen fixa lite mat. hörs om en stund. chu<3
The OC

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0