Surisar

Moshi Moshi!

Sitter och är social på msn och käkar godis, Kollar på gamla bilder surar över mitt ben.

mm dessa är så goda.
Hmm blir man surare om man äter surt godis? seriöst. haha nae jag vet inte försökte få med något intelligen sagt men jag får nog ge det ett nytt försök så : "If the dream is big enough, the facts don´t count" det var lite bättre va:P ? haha
Glad av choklad. lalala. Popcorn. hmm mycket godis här nu. Oh Chicken kebab. jummy jummy.

Nae nu ska jag sluta tänka på mat, jäkla Emma och gör mig hungrig^^ ahha
Om man skulle avslutat detta inlägg innan det blir för flumt. hörs senare eller något för nu ska jag sätta på tvn. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0