Val

Moshi Moshi!

Måste bara skriva av mig lite först. detta med val är ju för att alla ska få ha sina egna åsikter utan att bli påhoppade av alla. Jag säger jag gillar SD sen skiter jag i vem som bryr sig om det. jag vet hur många äldre människor som gillar dom, det finns en anledning till att dom kom in i riksdagen. jag har många åsikter och jag tänker inte säga dom bara för att folk inte tycker som jag.

Men nu orkar jag inte med sånt. Jag känner mig lite trött, sov inte alls bra inatt. och ska iväg på möte om en stund. Får se om jag kan ta mig bort till vårdcentralen idag, det får lösa sig på något sätt.
Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe och kolla lite på 7th heaven.

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0