Vilken dag

Moshi Moshi!

Idag har jag varit vaken sen klockan sju imorse, omg jag gick upp tidigt idag.
Simon och var o väckte Emil idag, haha^^, vi alla tre skulle ju på möte så har varit på möte på arbetsförmedlingen imorse, kanske ska få praktik och har fått tre jobb jag ska skicka mitt cv till, ska även ta reda på lite telefon nummer till de olika djuraffärerna här i kring. så det känns mycket postivt.

Efter mötet blev det en sväng till apoteket sen hem äta lite frukost, fick i mig en macka:) sen kom simons mormor och det bar iväg mot ikea:D vi köpte, bokhylla, två bordslampor, en taklampa, besticklådor, glödlampor, laptopbräda, gardinstång:P köpte även nytt skissblock, mascara, headset till simon så jag får en egen mic:D awesome liksom. öm, köpte pussel, böcker, godis, ansiktsmasker, tandkräm:P osv.

Kira blev glad med som fick hem massa kattmat<3 Har spenderat tiden när vi kom hem med att montera upp bokhyllan, blev skit snyggt bilder kommer imorgon när det är ljust i vardagsrummet^^,
Träffa Simon mor och bror med, vi var och blev bjudna på mat av simons mormor, asså hon, jag, simon och samuel.
var trevligt, åt på ikea.

Sen släppte vi av samuel hemma och åkte hem och fick kolla på simons mormors lägenhet, den var jätte fin. sen kom vi hem, simon hämta ut modem grejen till internet så har entligen internet hemma:D yatta<3<3 jag är glad nu.

Så nu sitter simon och lägger pussel, jag försöker gå egenom 340 olästa blogginlägg^^ haha, ska fixa hem 2ne1s nya album också är riktigt nyfiken på den. hoppas mvs släpps snart med och inte bara teasers^^

Nae nu ska jag fixa min mackor jag segar mig med att fixa så hörs vi sen. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0