Yow

Moshi Moshi!

Hamna här igen,  trött och seg är jag, har packat upp lite av det sista bara 2-3 kartonger kvar nu som jag inte kan packa upp förens skrivbordet är uppe och sånt.
Kira har sprungit och hjälp till på sist sätt också^^ haha springa me tops och julgranskulor. haha

Men imorgon blir det fixa det sista och dammsuga. sen ska det bara sättas upp tavlor så är allt färdigt, vilket känns skönt. tog bara drygt en vecka i alla fall^^
Omg simon och Emil sitter och glor på några wow videor och garvar, hmm fattar ingenting men men dom har roligt iaf.

Hmm nah nu ska jag läsa lite blogs så uppdaterar jag imorgon igen. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0