Fest

Fest hos emma igår:D mysigt.
Träffa emma o elin först, åt lite mat, myste framför fringe, sen kom vinet fram och vi sjöng till så det kan låta. haha brolle o erik var med<3 haha va töntiga vi var;P hehe men super skoj hade vi, vi drog till bishop på kvällen me micke o emil. blev att jag sov över hos emma. mysigt i emmas säng med härlig god natt saga:D hahahahaxD fan att ja inte spela in den, så sjukt bra<3
haha ja dansa lite för emma;P
nahe nu ska ja tagga till rockfesten ikväll. orkar inte sitta här måste till affären med. vi hörs. puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0