First

Moshhi Moshi!
FÖrsta natten i min nya underbara lägenhet:D hihi happy chei. sovit i min über sköna soffa i natt:D haha måste dra hit min säng, hoppas det inte regnar sen så kan man flytta hit den:D har fått min hemtelefon idag med:D yay och även trådlöst, sweet hoppas bara ja kan få det att funka.
Igår va Chrille på besök, kul att träffa han, inte sätt honom på typ 3 år.:D hihi jag var visst väldigt elak mot honom förr:S hahaha *hämta kaffe*
Oh måste till Polisen sen med och hämta ut mitt nya leg, kommer ser hemsk ut på bilden:S buhu varför kunde ja inte behålla min gamla bild? var ju så söt på den. hatar ta nytt leg. fu får fixa körkort istället. :P
men nah om man ska dricka upp kaffet, kolla lite mail o sånt och sen duscha, hämta kira, fixa internet o mitt leg. får allt gjort. ska ju träffa micke sen o fika med. hmm undra om lise o myran kommer o hälsar på imorgon, för mej dom skrev det på fejjan, haha minnet e kort o gott. nu ska ja hälla i mej mer kaffe. puss puss bilder kommer senare när ja laddat kameran:P
chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0