long daaay

Moshi Moshi!
Lång dag idag, mor väckte mej runt tolv. strax efter kom micke förbi o hämta sin dator, hah aoh va trött ja var då. sen blev det snygga till sig, dra till stan för lunch me emma innan hon drog till sthlm. efter hon åkt drog ja upp till vasaparken o träffa Shima, sara o alla, trevligt sitta o snacka lite, drog hem till shima efter och kolla på family guy och food inc, mycket bra. sen drog ja hem, mamma ringde o sa att hon blivit inlagd på sjukhuset:( buhu sen ringde lise o sa fest hos ramtin du måste komma, haha så ja drog o möte upp lise, vi stack dit:D haha alltid lika kul=D
kom typ nyss hem, chrille var snäll o möte mej på vägen, slapp gå ensam:D yay me.
haha men nu ska ja ta en macka o sen sova. hoppas på fint väder o en bra dag i morgon. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0